poniedziałek, 17 listopada 2014

Ciekawostki

Młoda, ambitna. Uczę się na własnych błędach. Próbuje coś stworzyć.
Zapraszam do oglądania.
 
WSZYSTKIE ZDJĘCIA SĄ MOJEGO AUTORSTWA. PROSZĘ NIE KOPIOWAĆ.
 
 Kilka zdjęć na początek.
 
 Storczyk

 Konar. (Brodnica)
 Dzieło bobrów.(Brodnica)

 Trzciny(Brodnica)
 
Jestem Monika. Mam 18 lat. 
Interesuje się fotografią, sportem, zwierzęta nie są mi obce. Uwielbiam z nimi przebywać. Dlatego na zdjęcia nigdy nie chodzę sama, zabieram mojego psiaka. Spotkacie z nią na kilku zdjęciach. Co bym mogła tu jeszcze napisać ? Jestem trochę zakręconą osobą, szukam celu w życiu. Uczę się za architekta krajobrazu. Teraz mój świat opiera się na fotografii. Kilka dni temu wygrałam konkurs "Aktywna jesień" - jestem z siebie taka dumna. Mój pierwszy taki konkurs. Na wyniki innych cały czas czekam. Możecie trzymać kciuki !